Weboldalunk használatával jóváhagyja a cookie-k használatát a Cookie-kkal kapcsolatos irányelv értelmében.
Kellemes vásárlást kívánunk!
Menü
Magyar hu
English en
Itt jársz: > Kezdőlap >

GYIK

Gyakori kérdések és válaszok

  • Mit jelent, hogy a termék raktáron van?
    Kiemelt szempont nálunk, hogy csak olyan terméket árusítsunk ami készleten van.

     
  • Milyen gyorsan szállítják ki a megrendelést?
    A hivatalosan 1-5 munkanapon belül, de számunkra fontos, hogy a lehető leghamarabb megkaphasd a rendelésed, így az esetek többségében még a délelött bejövő rendeléseket is aznap feladjuk, hogy másnapra megérkezzenek. Az ünnepek alkalmával a GLS autómaták megtelhetnek, így ilyenkor a gyorsabb kiszállítás érdekében a házhozszállítást érdemes választani.

  • Mit jelent a várható szállítás?
    Ha minden rendben megy, akkor aznapra várható a rendelésed megérkezése.

  • Van lehetőség személyes átvételre?
    Sajnos fizikai üzletünk még nincs, így erre nincs lehetőség.

  • Nem sikerült a SimplePay-en keresztül a bankkártyás fizetés, mit tegyek?
    Sajnos előfordul, hogy a SimplePay rendszere akadozik, vagy elfelejted a biztonsági kódod. Ez esetben kérlek banki átutalással fizesd ki megrendelésed, a megrendelést visszaigazoló e-mail-ben megtalálod az átutaláshoz szükséges adatokat.

     
  • Mit jelent a "feldolgozás alatt" állapot?
    A rendelésed elkezdtük összeszedni, folyamatban van az összekészítése.

     
  • Mit jelent az "összekészítve" állapot?
    A rendelésed összeállítottuk, becsomagoltuk, a futárnak való átadásra várunk.

     
  • Mit jelent a "Futár - Utánvét" állapot?
    A rendelésed átadtuk a futárnak, amit várhatóan következő munkanapon szállít ki, és majd a futárnak készpénzzel vagy bankkártyával kell a rendelésed kifizetni.

     
  • Mit jelent a "Szállítás - Futár" állapot?
    A rendelésed átadtuk a futárnak, amit várhatóan következő munkanapon szállít ki.

     
  • Mit tegyek ha nem tetszik a termék és vissza szeretném küldeni?
    A termék kézhezvételét követően 14 nap áll rendelkezésre elállni a megrendelésedtől. Az info@cuteandcool.hu e-mail címen kérlek jelezzd az elállási szándékodat. (nincs szükség formanyomtatványra) Az elállás esetén a megrendelt árut sértetlen állapotban, az eredeti csomagolásban, a számlával együtt juttassd vissza hozzánk. A sértetlen termék visszaküldésének költsége a vevőt terheli, a megrendelt termék megfizetett teljes összegét visszautaljuk az általad megadott bankszámlaszámra. Részletesebb infórmációt az ÁSZF-ben találsz.

     
  • Van lehetőség cserecsomagra?
    Ha a kívánt termékből van raktáron, a termék jellegéből adódóan nem kockázatos a visszaszállítás (pl. törékeny termék), akkor igen, de ez a cuteandcool.hu üzemeltető döntésköre. Termék csere kapcsán kérlek az info@cuteandcool.hu e-mail-re írj.

     
  • Van garancia a termékekre?
    A termékekre a jelenlegi jogszabályoknak megfelelően jótállás van (Általános szerződési feltételekben találod). Természetesen az átvételt követő 3 napon belül jelzett hibás terméket kicseréljük, vagy visszafizetjük - amennyiben elfogyott. Kérlek mindeféleképpen jelezd az info@cuteandcool.hu e-mail címen.

     
  • Lehet későbbi időpontra kérni a megrendelésem?
    Igen, de ez esetben mindenféleképpen előre utalással vagy bankkártyás fizetéssel teljesítsd megrendelésed, megjegyzésbe írd be, hogy mikorra szeretnéd.

     
  • Hogyan érhetem utol a futárt?
    A GLS központi telefonszámán keresztül, a 06-20-890-0660 számon a nevedre és címedre hivatkozva.


    Ha nem kaptál itt választ a kérdésedre, akkor bátran írj az info@cuteandcool.hu e-mail címre, vagy a weboldal jobb alsó sarkában lévő kis chat ikonra kattintva.