GYIK
Gyakori kérdések és válaszok
- Mit jelent, hogy a termék raktáron van?
Kiemelt szempont nálunk, hogy csak olyan terméket árusítsunk ami készleten van, ezért kizárólag azokat a termékeket láthatod webshopunkban amik megrendelhetőek.
- Milyen gyorsan szállítják ki a megrendelést?
A hivatalosan 1-5 munkanapon belül, de számunkra fontos, hogy a lehető leghamarabb kézhez kapd a rendelésed, így az esetek többségében még a délelőtt bejövő rendeléseket is aznap feladjuk, hogy másnapra megérkezzenek. Az ünnepek alkalmával a GLS automaták megtelhetnek, így ilyenkor a gyorsabb kiszállítás érdekében a házhozszállítást érdemes választani.
- Mit jelent a várható szállítás?
Ha minden rendben megy, akkor aznapra várható a rendelésed megérkezése.
- Miért nem találom az utánvétel fizetési módot?
GLS Csomagpont és automaták, illetve 49.000Ft feletti megrendelés esetén kizárólag előre fizetési módok az elérhetőek. Ezenfelül webáruházunk Utánvét-Ellenőrt használ.
- Van lehetőség személyes átvételre?
Sajnos fizikai üzletünk nincs, így erre nincs lehetőség.
- Nem sikerült a SimplePay-en keresztül a bankkártyás fizetés, mit tegyek?
Sajnos előfordul, hogy a SimplePay rendszere akadozik, vagy elfelejted a biztonsági kódod. Ez esetben kérlek banki átutalással fizesd ki megrendelésed, a megrendelést visszaigazoló e-mail-ben megtalálod az átutaláshoz szükséges adatokat.
- Mit jelent a "feldolgozás alatt" állapot?
A rendelésed elkezdtük összeszedni, folyamatban van az összekészítése.
- Mit jelent az "összekészítve" állapot?
A rendelésed összeállítottuk, becsomagoltuk, a futárnak való átadásra várunk.
- Mit jelent a "Futár - Utánvét" állapot?
A rendelésed átadtuk a futárnak, amit várhatóan következő munkanapon szállít ki, és majd a futárnak készpénzzel vagy bankkártyával kell a rendelésed kifizetni.
- Mit jelent a "Szállítás - Futár" állapot?
A rendelésed átadtuk a futárnak, amit várhatóan következő munkanapon szállít ki.
- Mit tegyek ha nem tetszik a termék és vissza szeretném küldeni?
A termék kézhezvételét követően 14 nap áll rendelkezésre elállni a megrendelésedtől. Az info@cuteandcool.hu e-mail címen kérlek jelezzd az elállási szándékodat. (nincs szükség formanyomtatványra de e-mail-ben jelezd) Az elállás esetén a megrendelt árut sértetlen állapotban, az eredeti csomagolásban, a számlával együtt juttasd vissza hozzánk. A sértetlen termék visszaküldésének költsége a vevőt terheli, a megrendelt termék megfizetett teljes összegét visszautaljuk az általad megadott bankszámlaszámra. Részletesebb infórmációt az ÁSZF-ben találsz.
- Reklamációm van, hol jelezzem?
Reklamáció kapcsán kérlek e-mail-ben, az info@cuteandcool.hu -ra írj.
- Van lehetőség cserecsomagra?
Ha a kívánt termékből van raktáron, a termék jellegéből adódóan nem kockázatos a visszaszállítás (pl. törékeny termék), akkor igen, de ez a cuteandcool.hu üzemeltető döntésköre. Termék csere kapcsán kérlek az info@cuteandcool.hu e-mail-re írj.
- Van garancia a termékekre?
A termékekre a jelenlegi jogszabályoknak megfelelően jótállás van (Általános szerződési feltételekben találod). Természetesen az átvételt követő 3 napon belül jelzett hibás terméket kicseréljük, vagy visszafizetjük - amennyiben elfogyott. Kérlek mindeféleképpen jelezd az info@cuteandcool.hu e-mail címen.
- Lehet későbbi időpontra kérni a megrendelésem?
Igen, válaszd a "Meghatározott napra történő házhozszállítás futárszolgálattal (Extra szolgáltatás)" kiszállítási módot.
- Hogyan érhetem utol a futárt?
A GLS központi telefonszámán keresztül, a 06-20-890-0660 számon a nevedre és címedre hivatkozva.
Ha nem kaptál itt választ a kérdésedre, akkor bátran írj az info@cuteandcool.hu e-mail címre, vagy a weboldal jobb alsó sarkában lévő kis chat ikonra kattintva.