Weboldalunk használatával jóváhagyja a cookie-k használatát a Cookie-kkal kapcsolatos irányelv értelmében.
Kellemes vásárlást kívánunk!
Menü
Itt jársz: > Kezdőlap >

ÁSZF

Általános Szerződési Feltételek

Kérjük, amennyiben vásárlója, illetve aktív felhasználója kíván lenni webáruházunknak, figyelmesen olvassa el az Általános Szerződési Feltételeinket, és kizárólag abban az esetben vegye igénybe szolgáltatásainkat, amennyiben minden pontjával egyetért, és kötelező érvényűnek tekinti magára nézve. Jelen dokumentum nem kerül iktatásra, kizárólag elektronikus formában kerül megkötésre, így online adásvételi szerződés jön létre. A megkötött szerződés későbbiekben nem kereshető vissza, magatartási kódexre nem utal.

A Webáruház működésével, megrendelési, és szállítási folyamatával kapcsolatosan felmerülő kérdések esetén a megadott elérhetőségeinken rendelkezésére állunk.

A Webáruház használatával Ön kijelenti, hogy a felhasználási feltételeket megértette, azokat tudomásul vette, és az oldal használatának feltételeként elfogadja.

A szerződés lényeges tulajdonságai az alábbiak szerint határozhatóak meg:

1. Üzemeltetői adatok, információk
2. Megvásárolható termékek, szolgáltatások köre
3. Megrendelés
4. Szállítási Tudnivalók
5. Át nem vett csomagok
6. Fizetési Információk
7. Kedvezmények
8. Hírlevél
9. Statisztikai adatok
10. Cookie-k (sütik)
11. Kellékszavatosságról, termékszavatosságról és jótállásról szóló tájékoztató
12. Jótállás
13. Szerződéstől való elállás joga
14. Panaszügyintézés
15. Jogorvoslat
16. Területileg illetékes békéltető testület
17. Egyéb rendelkezések információk
18. ÁSZF, árak
19. Adatvédelmi szabályzat

1. ÜZEMELTETŐI ADATOK, INFORMÁCIÓK
Név: 
B-MIL SHOP Kft.
Székhely: 
2000 Szentendre, Cseresznyés út 40.
Levelezési cím: 
2000 Szentendre, Cseresznyés út 40.
Képviselő neve: 
Balogh-Kovács Krisztina
Cégjegyzékszám: 
13-09-207750
Nyilvántartásba vette: 
Budapest Környéki Törvényszék Cégbírósága
Adószám: 
28772945-2-13
Közösségi adószám: 
HU28772945
Számlavezető pénzintézet: 
K&H Bank
Számlaszám: 
10403112-50526976-89721007
E-mail cím: 
info@cuteandcool.hu

Szállítási partner megnevezése: GLS Futárszolgálat

2. MEGVÁSÁROLHATÓ TERMÉKEK, SZOLGÁLTATÁSOK KÖRE

Cute&Cool Webáruház gyerek mesékkel, sorozatokkal, mozifilmekkel, számítógépes játékokkal illetve a manapság oly népszerű unikornissal és egyéb cukiságokkal kapcsolatos termékek értékesítésével foglakozik.

Fontosnak tartjuk, hogy minőségi termékeket áruljunk, ezért kizárólag eredeti licenc termékek forgalmazásával foglakozunk. És, hogy biztos legyél abban, hogy mit kapsz termékeink nagyrészéről saját képeket és videót készítünk, hogy minél többet láthass!

Kínálatunkban megtalálhatóak a Minecraft, Marvel és DC szuperhősfilmek, mint az Amerika Kapitány, Bosszúállók, Pókember, Batman, Superman, a Disney által felkarolt Star Wars, az örök klasszikus Mickey & Minnie, a gyerekek kedvencei a Mancs Őrjárat, Peppa malac, Pokémon, Miraculous Katica ágyneműhuzatok, sapkák, hátizsákok, iskolatáskák, bögrék, párnák. És nem utolsó sorban a manapság nagy népszerűségnek örvendő unikornisos, egyszarvús cukiságok. 

Rengeteg ajándék ötletet találhattok kicsiknek, nagyoknak, lányoknak, fiúknak és még a felnőtteknek is, legyen az szülinap, névnap, ünnep vagy csak egyszerű kedveskedés.

Termékeinket Magyarországról, készletről, raktárról szállítjuk, így pár napon belül meg is érkezik rendelésed.

A termékekre vonatkozóan megjelenített ára bruttó árak és ÁFA terheli és nem tartalmazzák a házhoz szállítás díját. Áraink forintban kerülnek kiírásra. Külön csomagolási költség nem kerül felszámításra!

3. MEGRENDELÉS
A regisztráció
Az áruházban regisztrált és nem regisztrált felhasználók egyaránt vásárolhatnak. Amennyiben többször kíván vásárolni, javasolt a regisztráció, mivel így időt spórolhat meg. A bejelentkezett és regisztrált felhasználóinknak csak a termékeket kell kiválogatni, és a fizetés módját kell megadni, így rendelését gyorsan és könnyen leadhatja! Természetesen regisztráció nélkül is lehet vásárolni, de az áruház funkcióinak hiánytalan használatához javasolt a regisztráció! A megrendelések feldolgozása munkanapokon történik  H-P 9.00-16.00 óráig. A megrendelés feldolgozásaként megjelölt időpontokon kívül is van lehetőség a megrendelés leadására, amennyiben az a munkaidő lejárta után történik, az azt követő napon kerül feldolgozásra.
A megrendelések mennyiségének következtében ügyfélszolgálatunk nem igazolja vissza telefonon, hogy mikor tudja teljesíteni a megrendelését. A visszaigazolás e-mailben a megrendelést követően fog megérkezni. Ez perceket, vagy akár órákat is késhet a rendszerek terhelésétől függően. Általános teljesítési határidő, a visszaigazolástól számított 1-5 munkanapon belül történik.

Fenntartjuk a jogot a megrendelések visszautasítására részben, vagy teljes egészben (például: irreálisan alacsony – téves - ár, raktár készlet hiány esetében). Részben történő teljesítés kizárólag a megrendelővel történő egyeztetést követően kerülhet sor! A termék vételárának előre történő kiegyenlítése esetén ilyen esetben visszautalásra kerül az összeg küldőjének részére. Amennyiben a megrendelés elküldését követően nem kap a megadott e-mail címre visszaigazolást, javasoljuk, hogy ellenőrizze a SPAM (levélszemét) mappát a levelező rendszerében. Amennyiben nem kapta meg a visszaigazolást, kérjük, vegye fel a kapcsolatot velünk a megadott elérhetőségeken. A megrendelő adatainak utólagos módosítására csak az ügyfélszolgálatunkon keresztül e-mailben vagy telefonon van lehetőség, amennyiben a rendelése még nem lett a futárszolgálatnak átadva.

Megrendelés visszaigazoló e-mail feladó név: info@cuteandcool.hu
Megrendelés visszaigazoló e-mail küldő cím: info@cuteandcool.hu

A termékek kiválasztása

Rendelést kizárólag webáruházunkon keresztül fogadunk el! A termékeket a "kosárba" gomb segítségével tudja összeválogatni. A kosár pillanatnyi állapotáról egy összesítő tájékoztat a jobb felső oldalon a logó mellett. A részletes kosár tartalom a "kosár tartalma" gombra kattintva érhető el. Ha nem jó a mennyiség, vagy olyat választott, amit mégse szeretne, itt megváltoztathatja a kosár tartalmát. A termékeket megrendelni a "rendelés feladása" gombra kattintva történik. A rendelés feladásához szükséges az adatok hiánytalan kitöltése. Nagyon fontos, hogy olvassa el, és jelölje be a vásárlási feltételeket a lap alján, ellenkező esetben rendelése nem lesz sikeres! Rendeléséről magyar nyelvű tájékoztató e-mailt fog kapni, amely tartalmazza a rendelés fő adatait. Az e-mail tájékoztató jellegű, mivel előfordulhat, hogy az adott termékből nincs raktáron, vagy egyéb okok miatt nem tudjuk kiszállítani. Kollégáink legkésőbb a rendelést követő napon felveszik Önnel a kapcsolatot. 

Megrendelése távollévők között kötött írásos szerződésnek minősül. A megrendeléséről visszaigazolást – „Függőben lévő” állapot - küldünk. A megrendelése minden esetben ki lesz számlázva, melyet a csomagban elküldünk a megrendelésével együtt.

4. SZÁLLÍTÁSI TUDNIVALÓK

Amennyiben megrendelését futárszolgálattal házhoz vagy GLS Csomagpontra teljesítjük: Partnerünk a GLS General Logistics Systems Hungary Csomag-Logisztikai Kft. Partnerünkről további információk, és a csomagszállítás mikéntjéről további tudnivalókat az alábbi weboldal találhat: https://gls-group.eu/

Magyarországi megrendelés esetén a megrendelt árut partnerünk a rendelés visszaigazolását követő 1-10 munkanapon belül, a 08.00-20.00-ig terjedő időszakban végzi. A futárszolgálat háromszori kézbesítést kísérel meg, az át nem vett csomagok szállítási költségét, valamint a felmerülő további költségeket (visszaszállítási díj, raktározási díj, ügyintézés költségek) megrendelőre terheljük!

Partnerünk részére szükséges kiadni a szállítási adatokat, valamint az Ön telefonos elérhetőségét. A futárszolgálat alkalmazottja, amennyiben a megadott szállítási címre nem tudja kiszállítani a csomagot, telefonon megkeresi Önt a további teendők érdekében. Sajnos a futárszolgálat munkatársait nem tudjuk irányítani, ha konkrét időpontban tudja csak átvenni a csomagot, akkor velük kell felvennie a kapcsolatot.

GLS telefonos elérhetőség:
Munkanapokon: 7:00-20:00
Telefon: 0629-886700
Mobil: 0620-8900660

A házhozszállítás díja 1300 Ft az ország egész területére
Utánvétes házhozszállítás díja 1300 Ft +400 Ft utánvét kezelési költség. (futárnál készpénzes, bankkártyás fizetési lehetőség maximum 49.000 Ft kosárértékig)
GLS Csomagpontra szállítás díja 1100 Ft (előre utalás vagy a megrendeléskor bankkártyás fizetéssel)

Amennyiben Ön magánszemély és bruttó 25.000 Ft felett vásárol webáruházunkban, a szállítás díját a CuteandCool.hu üzemeltetője átvállalja!

5 kg-ot meghaladó csomag esetén fenntartjuk a jogot a szállítási költség növelésére, a megrendelővel egyeztetve.

Kérjük a csomagot kézbesítéskor a futár előtt szíveskedjék megvizsgálni, és esetlegesen a termékeken észlelt sérülés esetén kérje jegyzőkönyv felvételét, és ne vegye át a csomagot. Utólagos, jegyzőkönyv nélküli reklamációt nem áll módunkban elfogadni!

5. ÁT NEM VETT CSOMAGOK

Felhívjuk figyelmét, hogy az utánvétes csomagok átvételének megtagadása nem egyenlő a szerződéstől való elállás jogával.

A szerződéstől való elállás lehetőségéről az ÁSZF 11. pontjában tájékozódhat. Amennyiben sikertelen a GLS Futárszolgálat által három alkalommal megkísérelt utánvétes csomag átadás vagy Ön egyértelműen megtagadja az átvételt akkor Ön a 45/2014. (II. 26.) Korm. rendelet alapján létrejött, a távollévők közötti szerződést megszegi, ami által webáruházunknak kára keletkezik, melynek megtérítése jogos követelésünk. Ha az át nem vett csomagok, oda-vissza küldési díját és csomagolási költségét számla alapján 8 napon belül nem rendezi, annak a behajtását jogi úton tesszük meg! A Futárnál vagy a GLS CsomagPonton át nem vett, de előre fizetett megrendelések amint vissza érkeznek a Webáruházhoz, akkor a Vásárlónak a megrendelés összege visszatérítésre kerül a szállítási és csomagolási költségek összegének levonásával (ingyenes szállítás esetén is).

Az alábbi díjak lesznek kiszámlázva az át nem vett csomagnál:
Szállítási költség (oda): 1300 Ft -tól
Vissza kézbesítés díja: - Ft
Csomagolási költség: 500 Ft
utánvét esetén: 400 Ft - tól
(csomag súlya, mérete, utánvét összege alapján)

6. FIZETÉSI INFORMÁCIÓK

A Cute&Cool Webáruházban több fizetési megoldás közül választhat.

A. Simple Pay – bankkártyás

A vásárló a megrendelést követően átirányítódik a biztonságos SimplePay bankkártyás fizető oldalra ahol kártyájával megrendelését kiegyenlíti. Sikeres fizetés esetén automatikus e-mail érkezik az info@cuteandcool.hu -ról ahol Fizetve állapotba kerül megrendelése.

Teljesítés határideje: Az online megrendelt termékek kiszállítása, szállítási módtól függetlenül, raktáron levő termékeknél 1-5 munkanapon belül. A számlát a csomag tartalmazza.

Sikeretelen bankkártyás fizetés esetén használja a Banki előre utalás lehetőségét vagy vegye fel a kapcsolatot velünk.

B. Banki előre utalás

Előre utalás esetén a vételárat 3 napon belül kérjük, utalja át az alábbi számlára. Kérjük, tüntesse fel a közleménybe a rendelés számát.

Név: 
B-Mil SHOP Kft.
Számlaszám: 
10403112-50526976-89721007
Összeg: 
xxxx
Közlemény: 
rendelés száma

A pénz folyószámlára való beérkezését követően kezdődik meg a megrendelés feldolgozása. Amennyiben a rendelés összege nem érkezik meg, jogunkba áll automatikusan törölni a megrendelést, amiről e-mailt küldünk ki a vásárló részére.

Teljesítés határideje: Az online megrendelt termékek kiszállítása, a vételár beérkezését követő 1-5 munkanapon belül.  A számlát a csomag tartalmazza.

C. Utánvétes fizetés (maximum 30.000 Ft értékig)

A megrendelt terméket a csomag átvételekor a futárnak kell kifizetni készpénzzel vagy bankkártyával. A fizetendő végösszeg a megrendelés összesítője és visszaigazoló levél alapján minden költséget tartalmaz. 

Teljesítés határideje: Az online megrendelt termékek kiszállítása, a vételár beérkezését követő 1-5 munkanapon belül. A számlát a csomag tartalmazza.

Felhívás a csomagok átvételével kapcsolatosan: A megrendelés elküldésével fizetési kötelezettsége keletkezik. Kizárólag abban az esetben rendelje meg a kívánt termékeket, amennyiben a csomag átvételekor ki tudja fizetni annak díját a futárnak! Át nem vett, visszaküldött csomagok esetén, az újra küldését kizárólag a csomag ellenértékének előre történő átutalása – kiegyenlítése esetén áll módunkban ismételten elindítani!
Ha az át nem vett csomagok, oda-vissza küldési díját és csomagolási költségét számla alapján 8 napon belül nem rendezi, annak a behajtását jogi úton tesszük meg! 

7. KEDVEZMÉNYEK

Webáruházunk számos esetben kedvezményt kínál vásárlóinak. Hírlevélben, illetve bizonyos esetekben az oldalon feltűntetett kuponok használatával. Visszatérő vásárlóink számára is kedvezményt kínálunk, amit e-mail címükre megküldünk. A kuponok nem átruházhatóak, nem megoszthatóak és nem publikálhatóak. Egy vásárló, egy kupont, egyszer használhat fel. Webáruházunk fenntartja a jogot, hogy részleges vagy teljes megrendelést törölje, amennyiben jogosulatlan kupon felhasználás történik.

8. HÍRLEVÉL

Hírlevél feliratkozáshoz megadandó adatok: (Név, E-mail cím)

Hírlevélre feliratkozhat a megrendelés elküldése alkalmával, vagy a webáruház oldalain. A feliratkozás kizárólag valós e-mail címmel lehetséges. A megadott adatokat a Balogh-Kovács Krisztina, mint a B-Mil SHOP Kft ügyvezetője bizalmasan kezeli, nem adja ki harmadik fél számára. A hírlevélről történő leiratkozási lehetőség minden általunk küldött levél alján biztosított a leiratkozás gombra történő kattintással vagy ügyfélszolgálati elérhetőségeinken történő kéréssel. A levélben történő leiratkozás esetén joga van az adatai törlésére megadott e-mail cím-en keresztül. Ügyfélszolgálatunk adatait 7 munkanapon belül törli. A Cute&Cool Webáruház által küldött hírlevelek tartalma tájékoztató jellegű, aktuális akciókra, információkra hívja fel a figyelmet tartalmukkal.

9. STATISZTIKAI ADATOK

A webáruház böngészése folyamán technikai információk kerülnek rögzítése statisztikai célokból. (IP cím, látogatás időtartama, stb). Ezen adatokat Cute&Cool Webáruház kizárólag jogilag hitelesen indokolt, és alátámasztott esetben adja át a hatóságok részére. A Cute&Cool Webáruház által használt statisztikai eszköz a Google Analytics. A Google Analytics adatkezelési irányelvei megismerhetőek a http://www.google.com/analytics weboldalon.

10. COOKIE-K (SÜTIK)

A szolgáltatás igénybevételéhez cookie-k engedélyezése szükséges. Amennyiben nem szeretné engedélyezi a cookie-k használatát, letilthatja a böngészője beállításaiban (Beállítások menüpont). Cookie-k tiltása esetén a szolgáltatás bizonyos elemei csak részben, vagy egyáltalán nem használhatóak. A cookie egy olyan fájl, amelyet a webáruházat kiszolgáló szerver küld a felhasználó böngészőjének, és amelyet a felhasználó számítógépe tárol. A cookie-ban személyes adat nem kerül tárolásra. A cookie-ban tárolt adatok: kosár tartalma, munkamenet azonosító, elmúlt-e már 18 éves kérdésre történő válasz. A cookie-ban tárolt munkamenet azonosító az oldal bezárásáig, a további adatok a felhasználó által a saját böngészőjében történő törlésig került tárolásra.

11. A KELLÉKSZAVATOSSÁGRÓL, A TERMÉKSZAVATOSSÁGRÓL ÉS A JÓTÁLLÁSRÓL SZÓLÓ TÁJÉKOZTATÓ

Kellékszavatosság

Milyen esetben élhet Ön a kellékszavatossági jogával?

Ön a Cute&Cool Webáruház hibás teljesítése esetén a vállalkozással szemben kellékszavatossági igényt érvényesíthet a Polgári Törvénykönyv szabályai szerint.

Milyen jogok illetik meg Önt kellékszavatossági igénye alapján?

Ön – választása szerint – az alábbi kellékszavatossági igényekkel élhet:
Kérhet kijavítást vagy kicserélést, kivéve, ha az ezek közül az Ön által választott igény teljesítése lehetetlen vagy a vállalkozás számára más igénye teljesítéséhez képest aránytalan többletköltséggel járna. Ha a kijavítást vagy a kicserélést nem kérte, illetve nem kérhette, úgy igényelheti az ellenszolgáltatás arányos leszállítását vagy a hibát a vállalkozás költségére Ön is kijavíthatja, illetve mással kijavíttathatja vagy – végső esetben – a szerződéstől is elállhat. Választott kellékszavatossági jogáról egy másikra is áttérhet, az áttérés költségét azonban Ön viseli, kivéve, ha az indokolt volt, vagy arra a vállalkozás adott okot.

Milyen határidőben érvényesítheti Ön kellékszavatossági igényét?

Ön köteles a hibát annak felfedezése után haladéktalanul, de nem később, mint a hiba felfedezésétől számított kettő hónapon belül közölni. Ugyanakkor felhívjuk a figyelmét, hogy a szerződés teljesítésétől számított két éves elévülési határidőn túl kellékszavatossági jogait már nem érvényesítheti.

Kivel szemben érvényesítheti kellékszavatossági igényét?

Ön a vállalkozással szemben érvényesítheti kellékszavatossági igényét.

Milyen egyéb feltétele van kellékszavatossági jogai érvényesítésének?

A teljesítéstől számított hat hónapon belül a kellékszavatossági igénye érvényesítésének a hiba közlésén túl nincs egyéb feltétele, ha Ön igazolja, hogy a terméket, illetve a szolgáltatást a Cute&Cool webáruház nyújtotta. A teljesítéstől számított hat hónap eltelte után azonban már Ön köteles bizonyítani, hogy az Ön által felismert hiba már a teljesítés időpontjában is megvolt.

12. JÓTÁLLÁS

Milyen esetben élhet Ön a jótállási jogával?

Az egyes tartós fogyasztási cikkekre vonatkozó kötelező jótállásról szóló 151/2003. (IX. 22.) Korm. rendelet alapján az Eladó jótállásra köteles a rendelet 1. számú mellékletében felsorolt tartós fogyasztási cikkek (pl.: műszaki cikkek, szerszámok, gépek), valamint az ott meghatározott körben azok tartozékai és alkotórészei (a továbbiakban - jelen pontban - együtt fogyasztási cikként hivatkozva) eladása esetén.

Önt milyen jogok és milyen határidőn belül illetik meg jótállás alapján?

Jótállási jogok

A Vásárló a 151/2003. (IX. 22.) Korm. rendeletben alapján főszabályként kijavítási és a „Jótállási igény kezelésével kapcsolatos szabályok” pontban felsorolt esetekben kicserélési és pénz visszatérítési igénnyel élhet jótállási igényként az Eladó felé. A Vásárló a kijavítás iránti igényét választása szerint az Eladó székhelyén, bármely telephelyén, fióktelepén és az Eladó által a jótállási jegyen feltüntetett javítószolgálatnál közvetlenül is érvényesítheti.

Érvényesítési határidő

A jótállási igény a jótállás időtartama alatt érvényesíthető, a jótállás időtartama a 151/2003. (IX.22.) Korm. rendelet szerint:

1. a) 10 000 forintot elérő, de 100 000 forintot meg nem haladó eladási ár esetén egy év,
2. b) 100 000 forintot meghaladó, de 250 000 forintot meg nem haladó eladási ár esetén 
két év,
3. c) 250 000 forint eladási ár felett három év.

E határidők elmulasztása jogvesztéssel jár, azonban a fogyasztási cikk kijavítása esetén a jótállás időtartama meghosszabbodik a javításra átadás napjától kezdve azzal az idővel, amely alatt a Vásárló a fogyasztási cikket a hiba miatt rendeltetésszerűen nem használhatta. A jótállási határidő a fogyasztási cikk Vásárló részére történő átadásakor indul, vagy ha az üzembe helyezést az Eladó, vagy annak megbízottja végzi, az üzembe helyezés napjával kezdődik. Ha a Vásárló a fogyasztási cikket az átadástól számított hat hónapon túl helyezteti üzembe, akkor a jótállási határidő kezdő időpontja a fogyasztási cikk átadásának napja.

Jótállási igény kezelésével kapcsolatos szabályok

A kijavítás kezelésekor az Eladónak törekedni kell arra, hogy a kijavítást 15 napon belül elvégezze. A kijavításra nyitva álló határidő a fogyasztási cikk átvételekor indul. Ha a kijavítás vagy a kicserélés időtartama a tizenöt napot meghaladja, akkor az Eladó a Vásárlót tájékoztatni köteles a kijavítás vagy a csere várható időtartamáról. Ha a jótállási időtartam alatt a fogyasztási cikk első alkalommal történő javítása során az Eladó részéről megállapítást nyer, hogy a fogyasztási cikk nem javítható, a vásárló eltérő rendelkezése hiányában az Eladó köteles a fogyasztási cikket nyolc napon belül kicserélni. Ha a fogyasztási cikk cseréjére nincs lehetőség, az Eladó köteles a fogyasztó által bemutatott, a fogyasztási cikk ellenértékének megfizetését igazoló bizonylaton - az általános forgalmi adóról szóló törvény alapján kibocsátott számlán vagy nyugtán - feltüntetett vételárat nyolc napon belül a vásárló részére visszatéríteni.

Vásárló az ÁSZF elfogadásával hozzájárul, hogy számára a tájékoztatást elektronikus úton vagy a Vásárló általi átvétel igazolására alkalmas más módon is megvalósulhasson. Amennyiben az Eladó nem tudja a fogyasztási cikket 30 napon belül kijavítani: ha a Vásárló ehhez hozzájárult, számára a kijavítás teljesíthető későbbi határidőben, vagy amennyiben a Vásárló nem járul hozzá a kijavítás későbbi teljesítéséhez, vagy ezzel kapcsolatban nem nyilatkozott, számára a fogyasztási cikket a harmincnapos határidő eredménytelen elteltét követő nyolc napon belül ki kell cserélni, vagy amennyiben a Vásárló nem járul hozzá a kijavítás későbbi teljesítéséhez, vagy ezzel kapcsolatban nem nyilatkozott, de a fogyasztási cikk cseréjére sincs lehetőség, a fogyasztási cikk számláján, vagy nyugtáján szereplő eladási árat kell számára a harmincnapos határidő eredménytelen elteltét követő nyolc napon belül visszatéríteni.

Amennyiben a fogyasztási cikk 4. alkalommal hibásodik meg a Vásárló jogosult:

az Eladó felé kijavítási igényel fordulni, vagy a kijavítási igény helyett a Polgári Törvénykönyvről szóló 2013. évi V. törvény 6:159. § (2) bekezdés b) pontja alapján a vételár arányos leszállítását kérni az Eladótól, vagy a kijavítási igény helyett a Polgári Törvénykönyvről szóló 2013. évi V. törvény 6:159. §

(2) bekezdés b) pontja alapján a fogyasztási cikket az Eladó költségére kijavítani vagy mással kijavíttatani, vagy amennyiben a Vásárló ezen jogaival (kijavítás, árleszállítás és mással kijavíttatás az Eladó költségére) nem él, vagy ezekkel kapcsolatban nem nyilatkozott, számára 8. napon belül a fogyasztási cikket ki kell cserélni, ha a fogyasztási cikk cseréjére nincs lehetőség, a fogyasztási cikk számláján, vagy nyugtáján szereplő eladási árat kell nyolc napon belül visszatéríteni számára.

A termékcserék, méretprobléma esetén a vissza szállítási díj a vásárlót terheli.

13. SZERZÖDÉSTŐL VALÓ ELÁLLÁS JOGA

Ön a 45/2014 (II.26.) -os kormányrendelet értelmében 14 napon belül jogosult indokolás nélkül elállni a szerződéstől. Az elállási/felmondási határidő attól a naptól számított 14 nap elteltével jár le, amelyen Ön vagy az Ön által megjelölt, a fuvarozótól eltérő harmadik személy a terméket átveszi. Ha Ön elállási/felmondási jogával élni kíván, elállási/felmondási szándékát tartalmazó egyértelmű nyilatkozatát köteles eljuttatni elektronikus úton az alábbi címre: info@cuteandcool.hu
(nem szükséges formanyomtatvány kitöltése)

Ha Ön eláll ettől a szerződéstől, haladéktalanul, de legkésőbb az Ön elállási nyilatkozatának kézhezvételétől számított 14 napon belül visszatérítjük az Ön által teljesített valamennyi ellenszolgáltatást, ideértve a fuvarozási költséget is (kivéve azokat a többletköltségeket, amelyek amiatt merültek fel, hogy Ön az általunk felkínált, legolcsóbb szokásos fuvarozási módtól eltérő fuvarozási módot választott.) A visszatérítés során az eredeti ügylet során alkalmazott fizetési móddal egyező fizetési módot alkalmazunk, kivéve, ha Ön más fizetési mód igénybevételéhez kifejezetten a hozzájárulását adja; e visszatérítési mód alkalmazásából kifolyólag Önt semmilyen többletköltség nem terheli. A visszatérítést mindaddig visszatarthatjuk, amíg vissza nem kaptuk a terméket, vagy Ön nem igazolta, hogy azt visszaküldte: a kettő közül a korábbi időpontot fogjuk figyelembe venni. Ön köteles számunkra a terméket indokolatlan késedelem nélkül, de legkésőbb elállási nyilatkozatának közlésétől számított 14 naptári napon belül visszaküldeni az alábbi címre.: B-Mil SHOP Kft. 2000 Szentendre, Cseresznyés út 40. A határidő betartottnak minősül, ha a 14 napos határidő letelte előtt elküldi a terméket.

A termék visszaküldésének közvetlen költségét Ön viseli (postaköltség a vevő terhe). Ön kizárólag akkor vonható felelősségre a termékben bekövetkezett értékcsökkenésért, ha az a termék jellegének, tulajdonságainak és működésének megállapításához szükséges használatot meghaladó használat miatt következett be. Fontos tudnia, hogy amennyiben a megvételt követően használatba vette a terméket, már nem állhat el a vásárlástól. A vásárlástól való elállás joga nem a termék 14 napos ingyenes használatát biztosítja Önnek, hanem a termék szemrevételezésének lehetőségét, ugyanúgy, ahogyan arra az üzletben vásárolt termékek esetében is módja van.

Nem illeti meg a fogyasztót az elállási / felmondási jog:

- Olyan termék esetén, melynek ára a vállalkozás által nem irányítható pénzpiaci mozgások, ingadozásoktól függ.
- Kifejezetten a fogyasztó kérésére, az ő által szabott igények alapján egyedi kérésének megfelelően került előállításra.
- Romlandó vagy minőségét rövid ideit megőrző termékek.
- Hang, illetve kép, vagy szoftver esetén, ha a csomagolását felbontotta.
- Olyan zárt csomagolású termékek esetén, amelyek egészségvédelmi vagy higiéniai okokból a védőcsomagolás felbontását követően nem küldhető vissza. (pl. Alsónemű)

További részletek: 17/1999 (II.5.) sz. valamint 45/2014. (II. 26.) Korm. rendelete.

Elállás esetén, termékcsere, méretprobléma esetén a vissza szállítási díj a vásárlót terheli.

14. PANASZÜGYINTÉZÉS / ONLINE VITARENDEZÉSI PLATFORM

A panaszok bejelentésére a központi email címünkön, illetve telefonszánom vagy levélben van lehetőség. A vásárló panaszát vagy írásban jelentheti be az ügyfélszolgálatunkon. Munkatársaink a panaszt megvizsgálják, és szükség szerint orvosolni fogják. Ha a vásárló a panasz kezelésével nem ért egyet, illetve ha a panasz azonnali kivizsgálása nem lehetséges, a Webáruház a panaszról és az azzal kapcsolatos álláspontról jegyzőkönyvet vesz fel. Az írásbeli (elektronikus úton tett panaszt beleértve) valamint telefonon tett panaszt a cég munkatársai harminc napon belül írásban megválaszolják. A rögzített panasznak tartalmaznia kell a panaszos nevét, címét, és a panasz leírását valamint a jogszabályban előírt egyéb adatokat.

Az Európai Bizottság létrehozott egy honlapot, amelybe a fogyasztók beregisztrálhatnak, így ezen keresztül lehetőségük nyílik arra, hogy online vásárláshoz kapcsolódó jogvitáikat ezen keresztül rendezzék egy kérelem kitöltésével, elkerülve a bírósági eljárást. Így a fogyasztók tudják érvényesíteni jogaikat anélkül, hogy például a távolság meggátolná őket ebben.  Ha Ön panaszt kíván tenni egy, az interneten vásárolt termékkel vagy szolgáltatással kapcsolatban, és nem akar feltétlenül bírósághoz fordulni, igénybe veheti az online vitarendezés eszközét.  A portálon Ön és a kereskedő, akivel szemben panasszal élt, közösen kiválaszthatják a panasz kezelésével megbízni kívánt vitarendezési testületet.  Az online vitarendezési platform itt érhető el: https://webgate.ec.europa.eu/odr/main/?event=main.home.show&lng=HU  

15. JOGORVOSLAT:

Nemzeti Fogyasztóvédelmi Hatóság
Cím: 1088 Budapest, József krt. 6.
Levelezési cím: 1428 Budapest, PF: 20.
Központi telefonszám: 
+36 1 459 4800
Faxszám: 
+36 1 210 4677
URL: http://nfh.hu

Nemzeti Adatvédelmi és Információszabadság Hatóság
Posta cím: 1530 Budapest, Pf.: 5.
cím: 1125 Budapest Szilágyi Erzsébet fasor 22/c
Telefon: 
+36 (1) 391-1400
Fax: 
+36 (1) 391-1410
URL: http://naih.hu

16. TERÜLETILEG ILLETÉKES BÉKÉLTETŐ TESTÜLET

Pest Megyei Békéltető Testület
Címe: 1119 Budapest, Etele út 59-61. II. em. 240.
Telefonszáma: 
(1)-269-0703
Fax száma: 
(1)-269-0703
E-mail cím: pmbekelteto@pmkik.hu

17. EGYÉB RENDELKEZÉSEK, INFORMÁCIÓK

A jelen általános szerződési feltételekben nem szabályozott kérdésekben a polgári törvénykönyv, 45/2014. (II. 26.) Korm. rendelet, és az elektronikus kereskedelmi szolgáltatások, valamint az információs társadalommal összefüggő szolgáltatások egyes kérdéseiről szóló 2001. évi CVIII. tv. rendelkezései az irányadók.

A webáruház oldalainak böngészésével, továbbá megrendelésének rögzítésével elfogadja a Cute&Cool Webáruház általános szerződési feltételeit, adatkezelési nyilatkozatát.

18. ÁSZF, ÁRAK MÓDOSÍTÁSA

A Webáruház jelen ÁSZF-et, a honlapon forgalmazott termékek árait és egyéb feltüntetett árakat nem visszamenőleges hatállyal bármikor módosíthatja, a módosítás a honlapon történő közzétételt követően lép életbe, és csak az életbe lépést követő tranzakciókra érvényes. A feltüntetett árak bruttó árak, ÁFÁ-t tartalmaznak.

19. ADATVÉDELMI SZABÁLYZAT

A webáruház adatvédelmi szabályzata a következő címen érhető el:
https://cuteandcool.hu/adatvedelmi_nyilatkozat_3